Workshops

donderdag 18 november 2021

Online workshop in je eigen tijd en tempo!

Enkele weken geleden startte ik met mijn eerste online workshop ,Maskeren en schaduwen'. Je leert een goede compositie te maken met behulp van de maskertechniek, en mooie schaduwen aanbrengen om de stempelafdrukken prachtig te laten uitkomen, eerst makkelijk, later moeilijker.😀 

De workshopbestanden (4 PDF bestanden en 2 korte filmpjes) stuur ik je per E-mail via WeTransfer, of je kiest voor de (gezellige) besloten Facebook-groep, waar ook alle bestanden te vinden zijn, je kunt dan ook resultaten van de andere deelnemers zien...en delen..

🎨😀Je kunt met de technieken bezig in je eigen tempo, wanneer het jou uitkomt en de workshop is geschikt voor elk niveau. De kosten bedragen € 15,-. Voor meer info en/of opgave kun je me mailen:  lieskast@hotmail.com , of reageer onder dit bericht. Ik hoop je te zien! 

Liesbeth XX

(The workshop is also available in Finnish language!)







Geen opmerkingen: