Workshops

maandag 1 oktober 2018

Art Journey Challenge oktober: Out of the box !

 Anneke verzon dit leuke en heel brede thema: Out of the Box,  bij de nieuwste Art Journey challenge ! HIER op ons Blog kun je prachtige interpretaties van het design team bekijken , en natuurlijk hoe mee te doen en een leuke prijs te winnen !
Voor mij héél erg ,out of the box'... zijn CAS kaarten (clean and simple) . Ik vind het heel moeilijk, niet af, kaal ..en niet leuk haha !
Ik heb er 3 gemaakt. Wat waterverf, 1 of 2 stempels met zwart en klaar.
(Stiekem heb ik tóch ook witte gelpen en kleurpotlood gebruikt...😉  )

De volgende stempels heb ik gebruikt: Roses, Eyes, Nature 3Grasses (klik=zien)

 
 
 





Liesbeth XX

6 opmerkingen:

akkina van steen zei

Wowwww prachtig Liesbeth
Wat een explosie van kleur

akkina van steen zei

Heb je hier met alkoholinkt gewerkt

Anneke zei

Heel erg mooi en fleurig!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Prachtig zelfs dit ga je goed af.

Wiebine zei

Erg mooi gemaakt, vooral die met de rozen van Art Journey!

Piuma zei

die aquarelachtige kaarten zijn super !!!