Workshops

vrijdag 1 juni 2018

Art Journey Challenge 91 : Tryptych/Drieluik

1 juni, dus alweer tijd voor de volgende Art Journey Challenge, een supergave opdracht: maak een drieluik ! Dit kun je natuurlijk op vele manieren doen. Klik HIER voor vele mooie voorbeelden van ons designteam, en hoe je mee kunt doen.
Mijn drieluik heb ik gestempeld in 3 kleuren rood. Een kleur die ik niet snel pak ;-)
De stempels die ik gebruikt heb (en dat zijn er véél) zijn : Liesbeths letters, Amsterdam Canal Houses, Tree, Text, Houses and towers, Fairy tale, Postcard, Nature 3, Numbers.  Klikken=zien


 
Liesbeth XX

3 opmerkingen:

Willy zei

Nou van mij mag je vaker naar het rood grijpen Liesbeth, je drieluik is prachtig!!

Wiebine zei

oh, wat is hij mooi! zo benieuwd hoe je dit dan toch weer doet, allemaal laagjes denk ik?

Pegster zei

Liesbeth, this is an amazing piece of art! I love it!!! Thank you for sharing it with the world.