Workshops

donderdag 1 maart 2018

Art Journey challenge 88 : In the garden

Een heel leuk thema bij de nieuwste Art Journey challenge: In de tuin !
HIER op ons Blog vind je alle details en ook prachtige inspiratie voorbeelden.
Ik heb een Chromolux one-layer kaart van 13 x 18 cm gemaakt met héél veel tuin-stempels.
De volgende heb ik gebruikt: (klik=zien) :
Girl and cat, Butterfly girls, To the moon and back, Branches, Grasses, Tulips, Twig with waterdrops small, Nature, White butterflies, Nature Flowers. 


 
Liesbeth XX

8 opmerkingen:

Monique zei

Ik zag je kaart al op FB voorbij komen.
Wat heb je dit prachtig gedaan!
Lieve groetjes, Monique

gerardenhennie zei

Prachtig Liesbeth iets voor een Workschop misschien?

Godelieve zei

Wow Liesbeth, dit is mooi!

Willy zei

Jeeeh wat een prachtige kaart, je ziet steeds iets nieuws!

Anna zei

wow Liesbeth..geweldig. Ik dacht echt dat er meerdere lagen op de kaart zijn...prachtig!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Corry zei

Prachtig Liesbeth , ben echt fan van je , haha ...ik heb ook een blog gemaakt voor mijn creaties , kom je mij volgen ?

Cath Wilson zei

Wow! These are absolutely stunning! Great design and beautiful stamping.

Cath x