Workshops

dinsdag 3 april 2012

Nieuwe stempels, nieuwe markers !!

Sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van de 4 allernieuwste stempelsets van Paper Artsy van de Lynne Perrella collection én van de Distress Markers ! Met de markers heb ik alleen nog maar ingekleurd, en wat gaat dat geweldig !! Nu nog de vele andere mogelijkheden uitproberen, een heerlijk vooruitzicht !




Bij de onderste kaart heb ik naast Paper Artsy ook stempels gebruikt van Unity Stamps (tekst randen) en Darkroom Door (woorden) en een template.

7 opmerkingen:

Catherine SIWCZAK zei

love this stamp : queen of hearts... ! It is fabulous !!!! Fantastic creations !

Terry zei

Hey there Liesbeth, wat een geweldige creaties heb je weer gemaakt zeg en ja joh de nieuwe stempels zijn echt te gek en mazzzzzellllll zeg met de nieuwe Distress markers jippieee geweldig he echt wel....ik moet ze ook maar eens gaan aanschaffen ...veel liefs terry xxxx

Gery zei

Zo, wat heb jij jezelf heerlijk getrakteerd!! 4 nwe sheets en markers!!! Staatsloterij gewonnen of zo :-))
Je maakt ook zulke verschrikkelijk mooie dingen, dus het kan allemaal niet beter terecht komen dan bij jou. Hopelijk mogen we dan allemaal ervan meegenieten.
Wat je hier al hebt gemaakt is schitterend. Ik wacht vol spanning op je volgende post.
Groetjes Gery

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldige creaties Liesbeth en prachtige stempels.
groetjes Marja

Willy zei

Schitterend, Liesbeth! Ik ben jaloers op de stempels en op de markers!!!

Monique Kools zei

Oh, jij maakt me nog nieuwsgieriger, ongeduldiger, naar de markers.
Heb de set besteld-eerst goed gespaard-, maar het wachten duurt zooooo lang :).
Zo te zien, wil jij ze al niet meer kwijt!
groetjes Monique

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooie nieuwe stempels, feest om mee te werken lijkt me...en voor ons leuk om te zien...je creaties zijn prachtig geworden Liesbeth

groetjes, ALie :-)