Workshops

woensdag 1 april 2009

4 nieuwe Art Journey plates !

Komend weekend tijdens de Art Specially beurs worden er maarliefst vier fonkelnieuwe Art Journey- stempelplates ten doop gehouden, en ze zijn prachtig !! Als designteam hadden we de eer om er al lustig op los te stempelen. Het zijn weer erg bruikbare, supermooie stempels en ik had veel meer ideeën dan tijd, haha !! Hier alvast een paar sneak-peaks. Ook bij Godelieve, Sija, Louise , Jo en Willy is al een tipje van de sluier te zien !

Vanaf maandag pronken de nieuwe plates op de site (Art Journey) !





4 opmerkingen:

Godelieve zei

Jouw kaartjes zullen wel prachtig zijn Liesbeth, deze fragmentjes tonen het al!

Anoniem zei

Schitterend Liesbeth, ik ben heel nieuwsgierig naar de andere stukjes van de kaarten. Tot zaterdag!

Ellen zei

oh nog 2 nachtjes slapen, ik ben zo benieuwd nara de nieuwe stempels ik zie al bolletjes en als dat meetlint erbij zit ben ik helemaal blij.
je maakt me wel heel nieuwsgierig nu

kaartje zei

Beste Liesbeth,
Ik ben toevallig op jouw blog terechtgekomen en wil u via deze weg feliciteren met de mooie kaarten die u maakt.
Veel succes verder!
mvg,
Dieter