Workshops

zaterdag 9 augustus 2008

Workshop in Sleen !



Het berichtje van gisteren moet ik nu alweer herzien, haha ! Een erg gezellige en leerzame workshopmiddag gehad bij Louise ! (Art Journey) Het was de bedoeling om met 1 stempel 3 totaal veschillende kaarten te maken. Ik klets altijd te veel, zodat ik er 2 afgekregen heb. Dit keer heb ik Louises voorbeelden nagedaan, ik vond ze prachtig ! De onderste heb ik ingekleurd met de Derwent potloden en bewerkt met geurloze terpentine en een doezelaar. Ik had me daar nooit zo in verdiept omdat ze vaak bij cute stempels zoals Magnolia gebruikt worden... en ik houd daar niet zo van. Maar in deze stijl is het dus ook wel ERG mooi vind ik !! Ook hebben we geleerd hoe je écht een mooi resultaat kunt halen uit je stempellineaal. Perfect !
Erg leuke en leerzame middag !!

2 opmerkingen:

Sija zei

Prachtige kaarten Liesbeth!

Janny zei

prachtig Liesbeth en helaas kon ik er niet bij zijn, maar de volgende keer ben ik hoop ik wel weer van de partij!