Workshops

zaterdag 23 augustus 2008

Droombaantje !

Ik had geen seconde bedenktijd nodig toen Louise me vorige week vroeg of ik zou willen meewerken in haar prachtige en mega-gezellige stempelwinkel Art Journey !! Ik vind het echt zo superleuk !!
Het volgende stukje schreef Louise er vandaag over in de nieuwsbrief... en ik vind het een eer om er vanaf nu bij te mogen horen !!

-----------------------------------------------------------------------
Het Art Journey Dreamteam heeft een nieuw lid!
Iedereen kent het Art Journey dreamteam van de beurzen, de Art Journey dagen enz.:
Hillie, Jeanette, Dianne,Corine, mama Willy, Jos en ik zei de gek.
Sinds gisteren hebben we aanvulling van ons team! Liesbeth Fidder zal voor de mensen die in de winkel in Sleen komen een nieuw gezicht zijn. Liesbeth zal vooral op de vrijdagen aanwezig zijn. Liesbeth, hierbij nogmaals welkom. We vinden het heerlijk dat je ons team gaat versterken!!

-------------------------------------------------------------------------

5 opmerkingen:

Willy zei

Wat fantastisch leuk, Liesbeth. Kijk maar even op mijn blog: ik heb je een award gegeven.

Anoniem zei

Meid: gefeliciteerd! Helemaal verdiend hoor: je maakt prachtige dingen en je bent ook nog eens erg aardig - ook belangrijk toch!

Janny zei

woooooow helemaal te gek zeg! gefeliciteerd en het verbaasd me niks, je maakt gewoon supergave dingen!!

Anoniem zei

Geweldig Liesbeth, gefeliciteerd!

Catharina Maria zei

Het is een geweldige hulp want ik heb haar eerste stappen om het te "leren" meegemaakt toen wij inkopen deden bij Louise .
Groetjes Rini