Workshops

zaterdag 26 april 2008

Workshop Collage op canvas !


Vandaag een ontzettend leuke workshop gevolgd bij Louise (Art Journey) van Annieta Vries !! Al een tijd vergaap ik me aan haar prachtige werk en nu leerde ze ons de kneepjes van het vak ! Mijn scan is slecht, in het echt zijn de kleuren veel beter en het (diepe) middenstuk niet zo donker.... Het is gemaakt op de achterkant van een canvasje, het is dus dan een soort bakje.
Superleuk om te doen, ik ga het zeker vaker maken !!
Verder bij Louise natuurlijk weer mooie spulletjes gekocht , ik kon het weer niet laten ! ;-D


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Liesbeth: hij is prachtig geworden en als je op de foto klikt dan wordt 'ie lekker groot en ik heb zo alle details nog eens goed kunnen bekijken. Was leuk hè zaterdag! Wel een grote groep, waardoor ik niet altijd goed iedereen aandacht kon geven, maar ja. Volgende keer de groep wat kleiner. Op mijn weblog heb ik ook wat foto's gezet, ook met een verwijzing naar jouw weblog, waar jouw werkstuk dus af is te zien. Geweldig!

Klaartje zei

Mooi zeg!!

~*~Patty S zei

Oh my! This canvas is really stunning!!! Love the way you turned and used the back and you have an instant frame. I want to try that too :)
Your Crazy Amigos art pieces are SO wonderful too!