Workshops

zaterdag 16 februari 2008

Art Journey Dag !!

Gisteren een supergezellige en leerzame dag gehad bij Art Journey in Sleen ! Het was net als vorig jaar weer geweldig !! Ik was lekker op de fiets, en voor 't eerst bewonderde ik het splinternieuwe winkel/workshop-pand van Louise. Echt super is het geworden !! Het was echt een geweldig leuke dag : leuke mensen ontmoet, enorm veel mooie spullen gekocht, zalig gegeten en 4 van de 5 workshops gedaan. Veel geleerd en inspiratie opgedaan weer... en afgesproken met een groepje meiden binnenkort eens samen te stempelen !!

Hieronder staan 3 resultaten van de workshops:

- Kaart met Teykol op glanspapier:




- Achtergrond van gekreukt papier (tijdschrift) met gesso en inkt:




- Kaart van mooi scrappapier




Verder heb ik voor het eerst gewerkt met GlimmerMist, een paar mooie achergrondjes en tags, maar nog niet afgemaakt.
Na afloop (ging véél te snel...) kreeg iedereen weer een Goodiebag mee, zaten érg leuke stempels en andere mooie spulletjes in !
Echt een heeeeeerlijke dag was het, en ik verheug me al erg op de workshops die Louise gaat geven , ik ben van de partij !

1 opmerking:

Anita zei

OHHHH ik heb je helemaal niet gezien en/of herkend!?!?!?
Wat jammer nou.....
Maar het was inderdaad weer een zeeeeeeeeeer geslaagde dag. Wij hebben er weer met volle teugen van genoten. Volgend jaar weer van de partij. Maar eerst hebben we nog Zeist en Hagen haha. Ook altijd keileuk!