Workshops

maandag 3 september 2018

Hoe was jouw zomer ? Nieuwe Art Journey challenge !

Wat een superleuk thema verzon Anette voor onze nieuwe, 93ste challenge !( Alle info en voorbeelden vind je HIER)
Hoe was jouw zomer ?
Ik heb het geprobeerd samen te vatten op een Chromolux A5 one layer kaart , en alleen met zwart gestempeld. Dit soort collagestempelen vind ik het allerleukste om te doen en geen enkel merk is er zó super geschikt voor als Art Journey !
Mijn zomer was er een van wandelen, natuur, oude stadjes, kastelen en cultuur, zee en creativiteit.
Wel héél veel stempels heb ik gebruikt ;-)   : (klik=zien)
Lily, Text, Pen nibs, Writing, Bens boots, Houses&Towers, Leaves, Hummingbird&Flower, Nature Springtime, Brushes&Pencils, A day at the beach 1, A day at the beach 2, Insects, Sea, Bird boy.





 
Liesbeth XX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat mooi!

Joanie

Anna zei

wow Liesbeth wat een prachtige kaart, en in het zwart!
Wat heb jij toch een groot talent meid...zo mooi gedaan.
lieve groet, Anna

Sabine zei

Prachtig!

Wiebine zei

Ik vind hem prachtig maar heb geen idee hoe je dit zo hebt gedaan, masken? denk ik. Ik ga me daar eens in verdiepen, 't geeft zo'n mooi effect,
groetjes,
Wiebine